Intergas code 5

Een Intergas CV-ketel geeft storing aan wanneer er sprake is van een slecht vlamsignaal. Bij een storingscode zijn verschillende oorzaken mogelijk. Enkele van de oorzaken kunt u zelf vaststellen. Bij de oorzaken zijn ook de oplossingen gegeven.


De meest voorkomende oorzaken van Intergas storing zijn voor u op.

Condens afvoer verstopt, ontsteek trafo defect, gasblok onstabiel, slechte aarding op de ketel. Apparaat: Kombi Kompakt HRE. Omschrijving: Slecht vlamsignaal. Oorzaak: Slecht vlamsignaal. Oplossing: Condensafvoer verstopt.


Afstelling gasblok controleren. Intergas Kombi Kompakt Hoog Rendement gaswandketel en de eventueel.

CV bedrijfstoestand ( code ). BONARIUS BEDRIJVEN, Zwanenburg. Fotografie: Tom Valkenburg. Instell of tap keuze functi ratuur. Mano de ins druk bijvull. Indien zich de volgende eenvoudige storingen aan het toestel voordoen dan kunnen deze als volgt opgelost worden.


Bij herhaling of andere storingen dient u altijd contact op te nemen met uw installateur. De CV installatie wordt niet of onvoldoende war– Verhoog de ingestelde temperatuur van de kamerthermostaat. CV-bedrijfstoestand ( code ). CV-aanvoertemperatuur toe geregeld wordt.


Ik laat deze elk jaar schoonmaken. De ketel gooit er dan een plas water uit. Elke keer als ik de ketel aanzet gaat hij binnen een minuut naar storingscode knipperend. Ik heb een HR ketel van Intergas (jaar oud).


Als ik de warm water kraan open, krijg ik ook gewoon warm water.

ECHTER: de verwarming slaat niet aan. Ik krijg of code (knipperend) of hij slaat . Bedrijfscodes geven geen storing aan, maar de status van de ketel. Maar bij verder opwarmen steeds code (ventileren)dan (onsteken)totaal maal en dan. Warmwater graden code 6. De storingscode Intergas HRE cv ketel staan hieronder in het tabel. Voor het verhelpen van een storing adviseren wij u om een erkende Intergas installateur in te schakelen als u er zelf niet uitkomt.


Code bij intergas is vlamfout. Ook hier wordt normaliter na gekeken bij onderhoud. Waardeer dit antwoord Misbruik melden. Wat kan ik er aan doen ? Begrijp ik dat jij nou andere codes hebt?


Goede ketel geruisloos en zuinig!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verschil nefit proline en trendline

Vloerverwarming inregelen met flowmeters

Nefit thermostaat geeft fill aan