Airco auto niet koud genoeg

Schimmels en bacteriën krijgen de kans zich in de verdamper van de airco te nestelen als deze niet goed kan drogen. Die verdamper zit op een donkere plek. Hij wordt bij een ingeschakelde airco koud en dus vochtig door condens uit de buitenlucht.


Tip: zet de airco altijd een minuut of tien voor aankomst op de . De mkvan me mams wordt niet echt koud.

Na het vullen werd de airco al een stuk kouder dan dat ie bij de dealer weg kwam. Airco Probleem - Onderhou reparatie en problemen. Problemen Met De Airco (fiesta Mk6) - Onderhoud. Meer resultaten van forum. Om onnodige reparatiekosten en een hoog comfort de garanderen heeft elke airco onderhoud nodigt.


De druk in het hogedruk gedeelte zal tot bij de filter droger hoger zijn dan Bar, de filter droger zelf of de uitgaande leiding zal koud zijn. Dit duidt op een verstopping.

De compressor is heel heet. Het koudemiddel condenseert niet in de condensor. Controleer of de koelventilator van de condensor . Je zou een keer bij een airco dokter langs kunnen . Naar mijn idee heeft hij moeite om een ruimte van 16mkoud te krijgen.


Zorg er voor dat de airco zijn eigen koude lucht niet aanzuigt voor koeling. Gisteren net mijn auto airco laten controleren vermits ik de indruk had dat ie minder koelde dan vroeger (wagen is jaar oud). Wil best wat comfortabeler rijden deze zomer, maar heb ook weinig trek om voor een hoop geld uitgebreid aan die airco te laten sleutelen. Auto rijdt immers ook prima zonder, en in Nederland is het vaker koud dan warm.


Overigens: airco nakijken en . Standaard Re: Airco blaast amper koude lucht. Breng de auto naar een garage. Hier kunnen ze het systeem controleren. Ze kijken of er nog druk op het systeem staat, of er storingen in zitten etc.


Hier volgt een korte gids over hoe airco werkt, waarom het misschien niet meer werkt en wat je er aan kunt doen.

De aanjager van de auto circuleert lucht langs de koude verdamper en terug de auto in. Koelt de airconditioning van uw auto niet goed genoeg meer ? Grote kans dat er te weinig koelmiddel in het aircosysteem zit. Uw airco verbruikt iedere keer een beetje koelmiddel en zodra er te weinig koelmiddel . Zit er te weinig koudemiddel in, dan kan de compressor van de airco beschadigen.


Dat is een dure reparatie die u niet. Mijn probleeDe airco wordt niet koud. Ik heb deze laten testen bij euromaster en daar vertelden zij mij dat het systeem in orde is. Nu is het zo dat ik geen koude maar alleen warme lucht in de auto krijg.


Wie heeft hier ervaring mee? Nu het weer wat warmer wordt, staat de airco in de auto vaker aan. Het viel me op dat deze de auto niet echt veel koeler maakt. Dus besloot ik de uitstroomte. Daar de auto in garantie is heeft de dealer er naar gekeken en hij zegt dat alles OK is, waar ik ten zeerste aan twijfel.


Een goed werkende airco kan de lucht maar enkele graden koelen boven de verdampingstemperatuur van het koudemiddel , lager bestaat niet ! Zelf heb ik - weliswaar al vanaf het begin - het idee dat deze niet koud genoeg wordt. Alvast bedankt voor de . Ik snap dat er geen mega airco in zit omdat de motor dat niet aan kan maar. Deze dagen met een graadje of merk ik dat mijn airco het amper aan kan.


Sowieso krijgt ie de auto niet koud , zelfs niet na een half uur.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verschil nefit proline en trendline

Vloerverwarming inregelen met flowmeters

Nefit thermostaat geeft fill aan