Boiler huren eneco

Beste eneco , Sinds ik samen woon met mijn vrien zijn wij samen aan het kijken naar onnodige kosten. Een boiler van liter is echter te klein vo. Hoe en wanneer je kunt overstappen, verlengen of opzeggen.


In deze woning was een boiler aanwezig. Ik heb gebruik gemaakt van deze boiler niet wetende dat ik daar huur voor betaal.

Nu maanden later ben ik er achter gekomen dat Eneco iedere maand een bedrag van €1voor de huur van een warmteboiler int. Nu wil ik deze huur per direct opzeggen wat schijnbaar niet mogelijk is omdat de nieuwe bewoner deze moet overnemen. Eneco gaat een brief sturen naar deze bewoner . Om mijn verhaal kort te houden, het bleek dus om een huurboiler te gaan, we hebben wel eens facturen van Eneco daarover geha maar na telefonisch contact heb ik gevraagd naar een contract alvorens wij overgaan tot betalen, daarop hebben wij nooit iets vernomen, maar in de tussentijd wel doorgaan . De reactie van Eneco , en met name van Eneco medewerkster Wilma, vind ik het toppunt van arrogantie.


Wordt door hun geen reacties in deze topic gelezen? Jij Bas hebt niets verkeerds gedaan, omdat je waarschijnlijk ervan bent uitgegaan dat de boiler , overigens in de mail van Wilma wordt gesproken .

Ik besloot Eneco te bellen bleek de betaling voor elektrisch huurboiler te zijn. Huur je nieuwe geiser vanaf € 1per maan incl. We wonen hier nu maanden en hij wil met terugwerkende kracht dat geld . Wij zijn er onlangs achter gekomen dat we deze boiler huren van Eneco (Stond op de jaarrekening). Toen wij onze woning betrokken is hier niks over verteld en er staat ook niks over in ons huurcontract.


De boiler willen we dus graag eens laten onderzoeken. Ik heb gebeld met onze woningcorporatie Vestia, aangezien we dachten dat het onder de huurprijs viel. Stom, niet goed gezien, deze zouden wij van Eneco huren. Aangezien ik nog nooit ene cent aan Eneco heb betaald voor de huur van een boiler , . Ziet u op tegen de hoge aanschafkosten voor een nieuwe cv-ketel? Bij Feenstra kunt u ook een cv-ketel huren.


Anderhalf jaar geleden tegen een gereduceerde prijs Toon aangeschaft samen met een 1-jarig energiecontract bij Eneco. Er kwam netjes een monteur om. Je bent overigens wel vrij om dit zelf te doen, of iemand daarvoor in te huren.


Mijn geiser is vervangen door een boiler.

Na jr huur , boiler willen overnemen. Vraag: waar is dat bedrag op gebaseerd? Antwoord: Company policy. Onze producten en diensten. Je ontvangt onze producten altijd met een persoonlijk advies.


Of je nou kiest voor zonnepanelen, een CV-ketel, isolatie of ventilatie: onze adviseurs staan voor je klaar. Daarmee bespaar je op energie en geniet je bovendien van extra comfort. Maar toen kwam de privatisering en werd het ENECO. Het onderhoud van de huurboilers is gedelegeerd aan een firma genaamd Gasservice. Die constateerde dat de boiler total loss was.


Komt vaker voor bij dit type boiler. De woning die u huurt is inclusief verwarming maar zonder warm tap- watervoorziening. Een cv-ketel huren is lekker zorgeloos. De huur is inclusief onderhoud en eventuele reparaties. Bij Nuon zit u altijd goed.


Laten weten dat we afspraak hadden gemaakt over een HUUR contract, voor de service. Na weer een week wachten een contract ontvangen voor een HUUR cv- installatie. Met alle benodigde papieren opgestuurd en vervolgens niets meer gehoord. De opdracht was doorgestuurd naar hun afdeling .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verschil nefit proline en trendline

Vloerverwarming inregelen met flowmeters

Nefit thermostaat geeft fill aan